top of page

פרויקט התנדבות בהרצליה אוהבת חיות - רעיונות!

או - מה הייתי עושה אם מישהו היו מציע לי הצעה כזו :) היום בעמוד הפייסבוק שלי הצעתי הצעה חד פעמית - מלגה בשווי 2400 ש"ח הנחה לקורס המאלפים הקרוב תמורת התנדבות התנהגותית בעמותת הרצליה אוהבת חיות - להצעה כאן בקישור לעמותה יש כלבים באומנות, בהסגר נתניה ובהסגר הרצליה - והפרויקט יכול להתבצע בכל אחד מהמקומות.

אבל מה זו התנדבות התנהגותית? כל התנדבות שקשורה בצד ההתנהגותי, באילוף, במה שרק מאלפים יודעים לתת ולהעשיר באמצעותו עמותות שהם עובדים איתן. הנה כמה כיוונים ורעיונות שלי: 1. העשרת צוות ומתנדבים - ככל שהמתנדבים והצוות של העמותה יודעים יותר על התנהגות, ככה הם יכולים לטייל בצורה יותר נכונה ויעילה עבור הכלב, לשים לב לבעיות שמתחילות ולהתאים את הכלבים בצורה יותר טובה למאמצים פוטנציאלים העשרת צוות יכולה לבוא לידי ביטוי בקורס או סדנה שעושים עבורם, בסדרת הרצאות, בכתיבת חומר הסברתי שהם יכולים לקרוא ולהשתמש בו בעמותה, או בלימוד של כלי אילוף בסיסיים.

2. עבודה עם הכלבים עצמם - כדי לתמוך בשיקום שלהם, ברווחה הכללית שלהם וכדי להראות לעולם שהם נהדרים :) זה יכול להיות פרויקט חמוד של לימוד טריקים ולעשות מזה איזה סרטון להפצה וקידום של הכלבים בעמותה זה יכול להיות לימוד התנהגויות בסיס מנומסות כדי לגרום להם להראות טוב יותר בעיני מאמצים, ולעודד נימוס ואיפוק ודברים שעוזרים בבית אחכ. זו יכולה להיות גם עבודה עם כלבים מורכבים - נגיד לבחור כמה, ולעבוד איתם באופן קבוע עד להשגת שיפור ניכר וחיפוש בתים עבורם.

3. תמיכה במאמצים או באומנות - כדי לעודד כמה שאפשר את הישארות הכלב, וההתאקלמות שלו בבית. זה יכול לבוא לידי ביטוי בהסברה דרך הרצאות לקהל מאמצים ואומנות, בתמיכה אחד-על אחד עם מאמצים ואומנות, חבילת שיעורים חינמית, קבוצת אילוף למאמצים... כל תוכנית שלדעתכם תתמוך בהבנה של הבעלים ובהתאקלמות הטובה.

4. בניית תוכניות אימון - של אבחון כלבים, העשרה למניעת סטרס, או של אילוף מאוד בסיסי תוך כדי הליכה אותן מתנדבים וצוות יוכלו ליישם בקלות ברמת היומיום וכמובן העברה שלהן ופיקוח עליהן 5. פעילות לגיוס כספים - גם פה יכולות להיות הרצאות, קורסים וסדנאות או כל שירות אילופי אחר שאתם יכולים להציע שהתשלום עליו הולך לעמותה. כמובן, קחו בחשבון שתצטרכו גם להביא קהל לאירועים כאלה ולשווק אותם. אז אלו כיוונים לתת רעיונות. קחו את זה למקומות שאתם טובים בהם ומתחברים אליהם ורוצים לתרום בהם. מחכה לשמוע מכם בפוסט של ההצעה!!

bottom of page